Ik heb een account aangemaakt en kan nu niet inloggen

Gemaakt door Jamie van van Kemenade, Gewijzigd op Mon, 11 Dec 2023 om 11:21 AM op Jamie van van Kemenade

Een account aanmaken op onze website is alleen mogelijk tijdens het bestelproces. Heb je dus op één van de andere pagina's op onze website getracht een account aangemaakt en kom je niet verder? Dan kan dat dus kloppen.


Als je een account hebt aangemaakt tijdens het bestelproces (bijvoorbeeld bij een eerdere bestelling) en je hebt geen toegang meer, dan kun je via https://yourdog.nl/account/login op 'Wachtwoord vergeten?' klikken om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Let op: je hebt geen account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen!

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren